Tuesday 24 January 2012

Fashion shows in Parijs - Deel 1

Deze week ben ik in Parijs en het toeval wil dat er dan allerlei Haute Couture shows zijn. Via internet heb ik de programmering gevonden. Maandagmiddag was ik bij de show van Dior in de Avenue Montaigne. Eerst lekker gelunched aan de overkant bij L'Avenue. Leuk mensen kijken vanuit het terras. Lekker onder de heater. Ongelofelijk hoe druk die tent is. Binnen helemaal vol (boven en beneden). De reuring bij de show van Dior vond ik geweldig, dus dat smaakte naar meer. Vandaar ook de show van Chanel, Ellie Saab en Jean Paul Gaultier bezocht. Helaas geen kaart om zelf naar binnen te gaan, maar de happening buiten is misschien nog wel veel leuker. Jammer genoeg laat het internet van het hotel niet toe om nu de foto's te uploaden. Maar hou het in de gaten. Ik heb heel, heel veel foto's gemaakt.

Bij Dior heb ik Anna Wintour gezien. Bij Chanel Cameron Diaz en Ines de la Fressange (wat een elegante vrouw!!). De toppers waren bij Jean Paul Gaultier: Ines weer, maar ook Ditta von Teese (Burlesque icoon), Beth Ditto (maatje meer:)) en als hoogtepunt Catherine Deneuve. Wauw.

Het allerleukste was de 'crowd' eromheen. Steeds dezelfde mensen. Combi van modefans en paparazzi fotografen.
En het weer zat mee. Hoewel elke dag regen voorspeld werd, was alleen het eind van de Chanel show een beetje nat..
Dus in het weekend meer foto's.

No comments:

Post a Comment